Friday, April 22, 2011

Roller Coaster

hello my lovely blog! :)
i've abandon you for so long.
well,
just end my Semester 6 and SO MANY things to talk about
i dont know where to start honestly
i swear to God!
i saw MANY things in this sem
really! not a lie!
i wont mention at here
all i can say is,
i learned to be smart
im not the previous me which always keep quiet at aside
im happy in this growing stage
really!
claps for myself :D

okay,
lets talk about studies
i took 5 subjects in this sem and its freaking tough!
but i did tried my very best and put my 100% effort on each
hope it can reach my goal for this sem
internship or project?
no idea =.=

不知不觉已接近八个月了
一起经历过的事情也不少
感情也越来越稳
不懂为什么
最近的我对每一件事都特别的敏感
是我越来越在乎吗?
是我想太多吗?
因为身边朋友面对的远距离恋爱都是失败吗?
还是你真的变了?
不能说是感情淡了
也许是因为最近对我的态度与往常不一样了吧
好多感想都很希望能和你谈
但因为害怕吵架所以选择自己收在心里
难道这是你要的成熟感情吗?
你能不能告诉我你现在的想法?
有时的你,真的让我感觉很害怕
其实你有看到我为你的改变吗?
其实你真的有感受到我对你所作的一切吗?
还是你给我的,不是我要的?
我真的很想找个人谈
我真的很害怕一个人面对一切
我真的不是你想象中和其他的女人一样坚强
我的脆弱度,你也许想也想不到
我不会再相信承诺
因为我一而再再而三的被这两个字伤了不少次
委屈???
也许我没资格说吧
“忍一时风平浪静,退一步海阔天空”
有时我并不赞成
因为即使我很努力的掩盖自己的脾气
事情还是那样
“人的忍耐度有限”
我真的很希望我的忍耐度是无限的
因为我真的很害怕
其实,
你知不知道
我很做你很宠很呵护的小公主
无时无刻为我挡风挡雨
我很想偶尔对你撒娇对你发小脾气


Life is just like a roller coaster
it goes up and down
we need to be ready ourselves to face it
some will enjoy and some might suffer during the riding


Please do think about YOURSELF
before start saying the others

Whole world knows it
only you alone been hide inside the box
how poor =.=

I didn't know i have so many good actors/actress surrounding me


will you really hold me tight until the end of life?













adios
xoxo
jennytienchin

0 comments:

Post a Comment