Saturday, April 23, 2011

I WISH....


outing with Celine, LeeYen and Jun
before meet up with them,
i had my own shopping time
enjoying alone
i bought myself some new clothes
time to meet up with them after that
we chit chat for so many hours
there are so many interesting stories
those stories seriously shocked me to the max
really need a very big claps for THEM =.=

今天的我似乎不见了灵魂
只是想一个人到处走走到处吹风
一整天
好像活在自己的世界里
我顿时很想回到小时候
不用面对大人所要面对的复杂世界
小孩的世界就是那么的纯洁和简单
不开心就大声地哭
开心就大声地笑
不管怎样
身边永远都会有人陪有人疼有人呵护
今天的心情真的很复杂
那颗红红的心每一秒都在痛
想哭又哭不出
不懂怎么了
今天得知一些事情
原来远距离是我的一对情侣朋友分手的原因
在那瞬间又让我想起一些事情
我是一个很容易被人影响的人
又加上我这没用的脆弱度
我能不害怕吗?
我肃静了半个小时
我不要面对你离开马来西亚的一切

你能原谅,
我的脆弱?
我的胆小?
我的自私?
我的害怕?

我想做你的小公主












adios
xoxo
jennytienchin

0 comments:

Post a Comment