Saturday, November 13, 2010

我们的路有多远

This is what happen throughout this last few weeks of Sem 5
stressing with tsunami assignments...
DMC events...
friendship problems....
relationship problems...
new couples...
new experiences...



Happy Halloween!
whole DMC students hunting Inti College for that day
my very first experience being a scary vampire
pretty nice and fun :)


Vampire of the day!



Outing with my all beloved one at new place
RainForest
opposite Sunway Resort Hotel
its a very nice place with beautiful scenery



four lovely pairs of the day <3>
Next station...
ZOO NEGARA!
i saw many animals which i don't know
and very near distance somemore

boys of the day



girls of the day



and yellow couple of the day :)



finally have the time to update my own blog
was busying with all my assignments
the toughest group project for me was producing a magazine
it really took so long time to do all the planning

the cover page of our fashion magazine
Dior as the cover page model
really thanks to her and the photographer Hanz
appreciate a lot :)


went ktv yesterday
had the craziest moment with them
created our 'potato song'
im not going to tell the whole story at here
its just between our group
teehee~ :D


我们的路到底有多远
我不知道也不想知道
昨天你告诉我
也许明年年中你即将去美国
今天又发了一个噩梦
我被梦吓醒 了
在那时突然想起以后你将会去美国留学
我满脑子都塞满了很多东西
一直逼自己不要想
快点睡回去
但不知道为什么
自己停止不了不去想

我哭了
终于忍不住了
一直在想.......
你去美国的前几个星期,我会怎样
你去美国的前一天,我又会怎样
你去美国的第一天,我会怎样
你从美国回来的那天,一切会是怎样
如果你在那里遇到比我更好的女子,你会怎样
如果你对我的感觉渐渐消失了,你会怎样

我害怕
真的很害怕
现在的我已习惯不能没有你
我不敢想象你去美国的时候
我的日子会是怎样
也许我很幼稚
也许我很无聊
也许我很不独立
我知道我必须面对一切
但我真的很害怕
两三年说长,并不长
说短,并不短
美国与马来西亚的时间差别也很长
我们要面对面对着电脑谈天也很难
你在那里也会很忙你的课业
空时间也会打工
我害怕我们的联络次数会越来越少
你去了那里
没有肩膀让我靠
没有温暖的手牵我过马路
没有你的臭嘴陪我斗
没有人打我的屁股
没有人陪我吃辣辣面
没有人唱侧田的歌给我听
没有人说废话逗我笑
没有人听我发脾气
没有人阻止我喝冰水
没有人玩我的肥肉

我知道我很傻
还有这么长
为什么要想得那么远
但我真的控制不到

我害怕
非常害怕一切会有改变
我真的很怕
你我都非常清楚我们所有的点点滴滴
有缘份在一起
真的很难的
不管吵架的次数有几次或有几严重
都不会那么轻易放弃

你相信‘永远’吗?
我林恬晶不信
但你能让我相信其实它是存在的吗?

我不懂什么事让我有这样的想法
我真的很难解释
李諄翊
我真的很想你



will you stay with me until the end?














adios
jenny

0 comments:

Post a Comment